55–68 van 68 resultaten
Relationele en seksuele vorming jongeren
Aan de hand van beproefde, ervaringsgerichte werkvormen brengen we relaties en seksualiteit op maat van de leefwereld van jongeren.
Vorming jongerenparticipatie
We versterken zowel je organisatie als het welzijn van jouw jongeren door jongeren een actieve rol in jouw organisatie te geven.
Vorming active reviewing
Je krijgt praktische handvaten om vaker en beter te reflecteren op de ervaring die je deelnemers opdoen, waardoor je hun groeiproces bevordert.
Vorming groepsverbinding jongeren
We brengen nieuwe groepen op gang, bouwen aan groepsrelaties en brengen jongeren dichter bij elkaar.
Vorming Weerbaar op het Web Jongeren
Jongeren leren stilstaan en omgaan met cyberpesten, online seksualiteit en online identiteit.
Vorming identiteit en mentaal welzijn
Pimento laat jongeren groeien. In deze vorming of bezinning werken we aan vaardigheden die jongeren helpen bij hun identiteitsontwikkeling en mentaal welzijn.
Relationele en seksuele vorming kinderen
Via ons interactieve vormingsprogramma gaan kinderen uit de 3de graad basisonderwijs met elkaar in gesprek over relaties, liefde en seksualiteit.
Vorming pestpreventie jongeren
We bevorderen de weerbaarheid, talenten(h)erkenning en samenhang binnen je (klas)groep: de ideale remedie tegen pesten!
Vorming begeleidershouding relaties en seksualiteit
Ontdek hoe je op een boeiende en veilige manier werkt rond relaties en seksualiteit op maat van jouw groep.
Vorming begeleidershouding
Wij dagen je uit om je bewust te worden van je eigen begeleidersstijl én ermee te experimenteren.
Pimento Business: Vorming Feedback & Communicatie
Leer feedback geven en ontvangen, respectvol communiceren en weerbaarheid.
Vorming pestpreventie begeleiders
Leer pestgedrag herkennen, krijg inzicht in het belang van degelijke pestpreventie én maak kennis met de aanpak van Pimento.
Vorming talentgericht werken begeleiders
In deze vorming werken we rond het (h)erkennen van talenten. Jouw talenten, én de talenten van de jongeren die je begeleidt.